مورینیو: جام اتحادیه، مهم ترین جام عمرم است

مورینیو پیش تر دوبار قهرمان چمپیونزلیگ شده و جام‌هایی مثل لیگ برتر، اسکودتو و لالیگا را به دست آورده است. با این حال، چلسی به دنبال کسب سه گانه است که یکی از جام‌ها، می‌تواند روز یکشنبه مقابل تاتنهام به دست آید.

مورینیو در این رابطه گفت:"فینال جام اتحادیه، مهم ترین فینال دوران مربی گری ام است. مهم تر از فینال چمپیونزلیگ. مهم تر از تمامی جام‌هایی که تا به حال کسب کرده ام. آیا احمق به نظر می‌ایم؟ فقط به خاطر اینکه دیدار بعدیمان است. جام‌های متعددی در موزه باشگاه است. مدالهای من نیز در خانه ام هستند ، البته نمی‌دانم کجا ولی مهم ترین بازی دوران حرفه ای من، همیشه دیدار بعدی ام است."

مورینیو ادامه داد:" مهم نیست چند نفر بازی را تماشا می‌کنند. مهم نیست چند میلیون نفر پای تلویزیون ها هستند. بلکه مهم، احساس احترام و اهمیت دادن به چیزیست که مردم به آن فکر می‌کنند. کیفیت و اعتبار بالا، چیزیست که فوتبال انگلیس نباید از دست بدهد. وقتی اعتبار از دست می‌رود که بازیکنی مثل ماتیچ محروم می‌شود و دیگران می‌توانند بازی کنند. فکر نمی‌کنم شکی در این باشد که مردم سرتاسر جهان، دهانشان را به نشانه تعجب باز می‌کنند که چگونه چنین اتفاقاتی ممکن است."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ژوزه مورينيو (سرمربي) , چلسي ,

تاريخ : شنبه 9 اسفند 1393 ا 14:15 نويسنده : علی ظهرابی ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.